سلامم


تا ته دنیا.......

اونی که گفت تنهام نمیزاره زودترازهمه رفت........

 سلاممممممممممممممممم به همگی!!!....

هر کی با این جور مطالب موافقه بگه و نظر فراموش نشه ها!!....

 


 

نمی هراسم
از اینکه این همه دعا میکنم اما
تو نصیب باور خیالی من هم نمیشوی
میدانم لحظه ی آخر سر میرسی
درست جایکه خداوند نزدیک میشود
یادت باشد

خدا عاشقان را بی اندازه دوست دارد.

 

 

آهای روزگار
درست است که من
راه های نرفته زیاد دارم
اما خودت هم میدانی
با تو زیاد راه آمده ام
پس کاری کن
که ما در کنار هم
عاشقانه نفس بکشیم

دوری وجدایی بس است.

 

چه برکتی دارد
عشقت هر روز یادم را
قلبم را خالی میکنم از احساس
اما شب چشمانم خیس یاد تو میشودند
گویی باید باور کرد هر آنکه از دیده برود
از دل رفتنی نیست



نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 17:33 توسط faeze|


آخرين مطالب
» چت کردن یک آقا پسر با یک دختر خانم!! ( فقط بخندید )
» حاج اقا تقبرالله
» خخخخخخخخ
» اگه.........
» خلـق شـاهکارهای هنـری با دود!
» به این تصاویر میگن ووووووووو یک لحظه قبل از وقوع حادثه
» امروز از همیشه تنهاترم
» سلامم

Design By : behnam.com